Powered By Blogger

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Teuvo tunnelmoi: Totuus Joulusta 2015


Joulun aika oli taas Teuvolla nayttava ja siksi en sano sanaakaan joulustani vaan olen myynyt sen yksinoikeudella Seiskalle josta taisteltiin monen tarjoajan kanssa! Sain kalliita lahjoja ja vietimme joulua myos upean  loistohotellin  sveetissa jossa oli katettu shampanjaa ja kepappia kuten muillekin kuuluisille ja nayttaville julkkiksille. Hotelli sijaitsee suoraan Poytyan keskustassa ja olen usein ollut eraidenkin rikkaiden ja kuuluisin herrojen kanssa hotellissa jotka olivat taysin hullaantuneita Teuvoon joihin kuitenkin meni selkeasti demoni ja he karkasivat paikalta vaikka olin aikonut kuoria vain lanttuja lanttulaatikkoa varten!  Minulla ei ole kuvaa tasta joulusta silla en ehdi ottaa kuvia jos olen rikkaiden ja kuuluisien paikoissa tai kamerani menee jotenkin epakuntoon myos! Moponi oli torkeasti siirretty pois hotellin parkkipaikalta vaikka minulla on aina kummisetani  Kaken invakortti ja nostankin poliisin valittomasti asiasta oikeuteen ja vaadin 400 000 euroa korvauksia tai kerron etta nimismies yritti ostaa Teuvolta seksia kerran kannipaissaan.

Mieheni Visa Credit "Reijo"  Mälli on ollut hyvin tottelevainen ja tottelee jo "istu"! -komentoa ja siksi paatinkin antaa hanelle joululahjaksi  uudistavan ja ulkonakoa kohentavan lahjakortin Helvi-tatini omistamaan hoitolaan hernesoppakylpyyn, jossa kaytetaan vain ykkosluokan siankylkea ja  on uusinta uutta, jota on Hiekkajoen Kalasarkilla saanut jo vuosia.  Han tarvitsee sita todella paljon enemman kuin mina, joka olen luonnostani kaunis ja nayttava, kuten 10 vuotta nuoremman nakoinen aitini sanoo "tuu bjyytis" joka tarkoittaa seka ala että ylahuultani.  Mina taas sain mieheltani Mällilta ilmanputsarin ja sylinterin mopooni jonka aion virittaa. Torkea pikkuveljeni joka valttelee minua ja joka on opettanut minua lataamaan laittomasti elokuvia ja musiikkia netista antoi minulle seka viritysohjeet etta ainoastaan jotain puruleluja jotka muistuttivat aivan minua itseani!  Niilla oli Teuvon naama! Olenko muka joku koira vai? Oliko tama jokin vihje ja kateutta siita etta elan niin upeaa elamaa jota kaikki tahtoisivat riistaa minulta!

Jotkut ilkeat ja kateelliset kassat Osuuskaupassa, joihin on mennyt paholainen osuuskaupassa vaittivat etta olisin sammunut jo aatonaattona  Kaken sahkoliikkeen eteiseen ja rikkonut ikkunoita seka yrittanyt puukottaa sahkotolppaa  josta kylan poliisi oli minut vienyt putkaan.  Mina en muista tallaisesta  mitaan eika mieheni Mällikään saa puhua tällaisesta kellekaan  tai kerron elamankertakirjassani kaiken mika ilmestyy ensi viikolla! Se on selkeasti uusi maailman jarjestys ja poliisi on illamimoitu eika sita kerrota tavalliselle kansalle mutta meille julkkiksille ja etuoikeutetuille tulee tieto suoraan Jumalta eika sita voi mitenkaan kyseenalaistaa eika minua saa laittaa mihinkaan vastuuseen mistaan! Joka sita yrittaa joutuu suoraan helvettiin ja hanet vangitaan heti kuolemansa jalkeen ja joutuu Jumalalle vastuuseen kirjoituksistaan ja siita etta on vastustanut minua!


Kaikille teille jotka olette tietenkin odottaneet koko joulun etta miten kiltti ja hyvasydaminen Teuvo vietti joulun niin laitan taman kuvan joka  on otettu joskus vuosia sitten Hiekkajoen Kalasarkilla ja siina nakyy totuus joulustamme jossa ei ole edes laittomasti kopioivaa pikkuveljeani onneksi kuvassa!  Tama kuva viimeistaan kertoo miksi Jeesus ilmestyy vahanvalia jokapaikkaan hiuksiini ja maksalaatikkoon kuten tapahtui myos olumpiastadionilla samana vuonna kun Jeesus syntyi jonka takia vietetaan esim. joulua!  Eras perhe kiittaa paljon joulurahasta jonka olin antanut ja josta en vaatimattomuuttani tietenkaan kerro, silla vasen kasi ei saa tietaa mita oikea tekee ja lahjoitin eraalle koyhalle perheelle 5 euron setelin  vaikka olen itsekin taysin rahaton! Raamatussa kerrotaan kuinka leski antaa viimeisemman rahansa koyhalle joten han paasee suoraan taivaaseen Jumalan oikealla puolelle eika mihinkaan vankilaan! Tiedoksi Ollilan perheelle etta tuon kylla sen vitosen kunhan Mällilta liikenee, eika tarvi alkaa kiusaamaan pikkuasialla ja muistuttaa koko ajan! Soitan kohta juristilleni ja asetan kovan luokan syytteet kiusaamisesta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti