Powered By Blogger

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Teuvo muistelee: Pimeat voimat kiusaavat rumaa raatokarpas-Mälliä!



25.10.2015

Mina myohastyin lennolta Ala-Lerssin kansainvalisella lentokentalla kun ruma ja kateellinen lentoemäntä kielsi tulemasta lennolle ja repi minua eturaivosta ja torkeasti vaitti ettei minua voi ottaa lennolle hajun ja rajahdysvaaran vuoksi ja myöhästyin lennolta ja Hiekkajoen Kalasarkilta missa elokuvaani kuvattiin seka minut pidatettiin suoraan putkaan myos!  Olen ollut siella nyt lahes viikon ja saan syytteen ymparistorikoksesta mista 7 juristiani nostaa heti asian oikeuteen. Sanoin etta minulla on elokuvanteko taysin kesken ja etteko tieda kuka mina olen? Mina olen onnellinen ja olen lahes naimisissa! Siksi en voi olla mihinkaan syyllinen! Hei Haloo!

Pimeat voimat on olleet lahes kokoajan valloillaan ja sahko katkaistiin maksamattoman laskun takia!  Mieheni ei ole maksanut sita eika minunkaan laskujani ja han eli minua valtavasti rakastava Reijo Mälli on mennyt sekaisin, ei hemmottele minua eika tee ruokaa eika siivoa ei korjaa koiranpaskaa lattialta, vaan torkeasti jattaa ne siihen vain, ei tiskaa ei kay kaupassa, siis mita taalla oikein tapahtuu?  Han puhuu jostain Uskosta ja liittymisesta saatananpalvojiin ja han kyykkii poydan alla, nauraa itsekseen, hikoilee ja hanen nenansa on aivan punainen. Onko miehestani tullut homo??? Hei Haloo! Han ei myoskaan nuku silla olen valvonut joka yo ja tarkkaillut lahietaisyydelta ja tokkinyt hanta hedelmaveitsella ja huomaan etta han on edelleen tajuissaan.

Tehkaa joku jotain ASAP!! Kuka minua nyt hemmottelee kun Reijo on taysin selkeasti pahojen voimien vallassa ja hanen tukkansa hapsottaa  ja kuka vie Ikeaan ja Alepaan ja jokapaikkaan! Jos naet taman niin tule valittomasti hakemaan minut Alkoon silla kaalisoppaan tarvitsee aineksia. Ota luottokortti tai kateista myos!!  Pihlajanmarjamehua pitaa nauttia rakastuneena, eronneena, seka siina valissakin, ettei ruumiini vain vahingoitu.


Tassa linkki jalleen Teuvon sensaatiomaiseen dokumentaariseen psektaakkeliin ja taysin kristilliseen Pyhainpaivaelokuvaan, se on Teuvo-trilogian kolmas muttei viimeinen osa. Elokuva perustuu siis jarkyttaviin tositapahtumiin viime aikoina ja sen on kuvannut eras kuuluisa elokuvaohjaaja, joka ei halua nimeaan julkisuuteen eli Aulis  joka sanoi, ettei hanta saa missaan tapauksessa paljastaa, koska han on tehnyt tata leffaa ainakin kuukauden tyoajalla, ja juonut kaljaa jota ei ole maksanut. Myymalapaallikko ei saa missaan tapauksessa kuulla tasta tai Aulis saa lemput!!! Kuulin etta itse Night M. Shalimar pitaa Aulista esikuvanaan. No mina olen tosi tehnyt suurimman osan eli ne vaikeammat kohdat ja olen parempi ohjaaja kuin useimmat ammattilaisohjaajat kuten Fannyn ja Aleksanterin ohjannut ruotsalainen missa asun melkein itsekin eli Ingemar Stenmark.

https://vimeo.com/143616884

Jatkuu, koska Teuvo ei osaa lopettaakaan, koska Teuvo sai Mälliltä mukanakuljetettavan asumuksen, jonka voi ottaa mukaan katevasti myos hespurkerille:




Koska Teuvo tulee aina ennenaikaisesti varsinkin nain pyhainpaivaakin ennen jota umpiamerikanenglannilla kutsutaan Halooviiniksi, mista voin kertoa teille etta sita vietetaan Jenkeissa ja nimi tulee siita etta silloin pitaa juoda paljon viinia, vaikka on kristillinen ja taysin raitis.  Kirjoitan jo nyt  vaikka salaisuus oli etta minun piti tulla vasta perjantaina ja olen sen tunnelmissa aivan taysin.

Teuvo on ihminen joka rakastuu hyvin hitaasti, nytkin olen rakastunut edelleen Ammoniumiin jonka kanssa aioin muuttaa Hiekkajoen Kalasarkille mutta joka torkeasti lahti ilman lupaani seka viime viikolla eraaseen miljonaariin etta tietenkin Raunoon, elamani rakkauteen myos olen taysin rakastunut! Odotan vielakin lahjoja Raunolta koska tunteeni syttyvat hitaasti lahjojen jalkeenkin silla teot ja lahjan hinta merkitsevat eivat sanat. 


Mieheni jonka luona asun Tsernopilissa on muistaakseni Reijo Mälli niminen jonka paremmin muistan Visa Creditina, on minuun syvasti rakastunut ja han haluaa nyt etta pukeudun elaimeksi leikkeihimme siksi han tilasi minulle upean asun tai pikemmin asumuksen ulkomailta joka on juossut taysin vapaana eika suinkaan hakissa. Han sanoo aina että taalla kodissamme nakyy niin selvasti Teuvon kadenjalki ja muutkin jaljet  ja ennen oli vain tyhjaa. Nyt ei taalla ole tyhjaa enaa missaan. Kihlattuni  joka on siis sama henkilo kuin mieheni sanoo etta nakee heti etta Teuvo on kaynyt emantakoulun.

Kihlattuni Reijo on aina huomaavaisesti kuljettanut miehiani kun olen ollut rakastunut ja aikonut muuttaa heidan kanssaan Hiekkajoen Kalasarkille. Mieheni mielellaan kuljettaa sinut Rauno tanne Tsernopiliin mikali vain tulet takaisin!!! Reijo suostuu nukkumaan silla aikaa autotallissamme tai koirankopissa! Naimisiinmeno on aarettoman vakava asia minulle ja sen takia menenkin vain naimisiin jos miehellani on runsaasti kemiaa eika Rauno ota takaisin seka kateisena ja arvopapareina tai jokin lehti maksaa haat ja haasormuksen. Voihan sita erota heti haidan jalkeen jos torkea aviomies esim tunkee samalle haamatkalle kuten se hyypio Stuntman.

Alan ensi maanantaina taas psinningin ja aeroplotin joissa olen parempi kuin moni ammattilainen. Ja jos joku ilkea ja ruskeaan tukkaan piiloutuva ruma ihminen vaittaa etta pussailen vieraita miehia niin kerrompa teille kateelliset etta han oli taysin tuttu jo pitkaan eli asiassa ei ole mitaan vaaraa vaan kaikki on taysin kristillista! 

Pysykaa totuudessa kuten Teuvo kristillisena ihmisena pysyy aina kuten umpiamerikkalainen sanonta kuuluu etta "Talkki on halpaa vain lahjat merkitsee!"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti