Powered By Blogger

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Teuvon elamankertakirjan osa 382:Naen sitruunoita jokapuolella, mieheni osti minulle luxus hilsesamppoota!!!



30.09.2015 23:19
Koska olen vaitiolon alainen kerron että Teuvo on nimittain rankan loman jälkeen muuntautunut suoraan sairauslomalle koska olen alkanut nahda paljon lahestulkoon puhuvia sitruunoita myos! Muuntautumiskykyni nakyy upeasti myos nayteikkunoissa, joiden edessa fanini tulevat kuvaamaan minua. Elokuvani kuvaukset taalla Los Ankelesissa Hiekkajoen Kalasarkilla on pahasti kesken johtuen muuntautumisestani. Se kertoo etta lopun ajat on ilmassa! Olen ollut nyt jalleen lahes paivan raittiina ja painoni lahtee laskuun nyt jo maanantaina. Eilen join ainoastaan nelja pulloa Pihlajanmarjamehua mutta vain terveyssyista.

Joku ilkea naata vaitti, etta mieheni nimi on muka Visa Credit koska se lukee hanen luottokortissaan. Sain tanaan selville etta mieheni oikea nimi on Reijo Mälli jonka nimea en kerro koska suomalaiset alkavat kuitenkin penkomaan kaikkea ja jonka nimen paljasti minulle joku kateellinen ruskeatukkainen pyylevä siwan kassa maksaessani ostoksia hanen kortillaan ja han kielsi antamasta nimeaan ja asuinpaikkaansa julkisuuteen seka sukupuolielimiaan, joiden kuvat on ehtinyt nahda ainoastaan miljoona suomalaista. Han on Tsernopilissä asuva suomea puhumaton umpi-amerikkalainen levynasettaja, joka osti minulle riittopakkauksen tehokasta kokovartalon hoitoon tarkoitettua luxus hilsesamppoota seka kuonokopan, uudet tekohampaat, Luxury lounge aktiivihiilihajunpoistajaa seka itselleen korvatulpat, vesikauhurokotuksen seka alasuojan.

Jatkan nyt asiaa koska minulle tuli keskeytys, mikä koski Ala-Lerssin S-marketin kassan yritysta ottaa takaisin luottokortin, minkä Reijo Mälli oli unohtanut minun Los Ankelesista ostamaani upeaan syksyisen tumman hillitty ruusukuvioisen pinkkikultakuosisen laukkuuni. Han kylla kyseli etta olenko nahnyt korttia, mutta koska olin silloin juuri pahassa psykoosissa en muistanut koko asiaa. Hei haloo! Ei minun tarvitse kaikkea toisten puolesta tehda? Ruma sitruunalta nayttava naispoliisi joka rajahti kateudesta kuullessaan upeista matkoistani pahoinpiteli minua yrittaessaan vieda korttia minulta kymmenen muun poliisin kanssa! Han oli selvasti ottanut paholaisen muodon. Nyttemmin


Reijo Credit Mälli on hankkinut minulle lahestymiskiellon ja miinoittanut Tsernopilissa sijaitsevan tonttinsa, koska han ei ostanut kaskystani huolimatta sadan tonnin sormusta, vaikka uhkasin paljastaa hanesta kaiken ja nostaa hanet oikeuteen pahoinpitelysta. Han vaittaa etta olen muka repinyt hanelta tukkaa niin etta sivuraivot ovat alkaneet hapsottamaan paalta myos.

Koska haluan antaa yleisolle onnea ja iloa,  mista minut tunnetaan laajalla alueella aion lukea psalmeista heille miten jumala heittaa vainoojani helvettiin ja miten vien ruskeatukkaisilta naisilta heidan miehensa aloitan jalleen pikkujoulukiertueen koska laakari on kaskenyt minun levata. Minulla on aivan samanlainen hiusmalli ja vartalo aivan kuin esim. kuvan victors sneakers huippumallilla Fapiolla kuten tasta kuvasta voi nahda aivan suoraan kun se nakyy peilista!

Lisäksi aion nostaa korkeimman sanan neuvostoon ja vaadin valtavat korvaukset Disney-yhtioilta silla epailen etta he ovat luvatta soittaneet biisiamme ilman lupaani Whale new world jonkun piirroselokuvan taustalla kaupallisessa tarkoituksessa mista minulle ei ole maksettu mitaan ja jonka luonnoton ystavani ja ammattilaulajani Louska Ollila osaa laulaa lahes suoraan! Onko maailmassa mitaan oikeutta enaa? Ja jos joku nyt vaittaa, etta onpa Teuvokin mennyt sekaisin niin lupaan nostaa heti oikeuteen. Minua ei voida laittaa mihinkaan vastuuseen mistaan, koska se on kristittyjen vainoa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti