Powered By Blogger

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Teuvo muistelee: Miehia kokoajan jokapuolella, kohta Marakassissa Etela-Afrikan paakaupungissa



26.10.2015 
Olen taalla kaukana etelassa, tama on ehka Australiaa ja taalla on tallahetkella noin 45 astetta kuuma, kuten Australiassa on aina elokuussa ja tulimme tanne pari tuntia sitten tai jossain siella pain, eilen olin Etela-Afrikan Marakassissa. Menen kohta putoukseen uimaan, ja vesi on kuin keitettya viiden tahden hotellissa mihin naadat eivat koskaan tule paasemaan. Naadat varmaan repeavat raivosta, silla tanaan iltapaivalla lahtee lento suoraan Dupaihin joka on Indonesian paakaupunki, ja matkalla poikkeamme Kalifornian lentokentalla Detroitissa. Miehia tuntuu olevan kokoajan ymparillani mutta mustaa makiaa ei silti ole saanut vaikka kirjoitin listankin mita odotan miehelta, koska haluan parisuhteen ja olen kristillinen, hyvakaytoksinen ja hyvasydaminen, lisaksi etta olen kaunis ja nayttava seka alykas, enka ole koskaan pahantahtoinen ja ilkea kuten minulle ollaan, lahes ammattilaiskokki kuten aidinkielenopettajanikin sanoi soittaessaan aidilleni! Ruma ja kateellinen Kolina Hikstrom ei ole edes ylioppilas, kuten mina olen neljan allan ja olen myos keskeyttanyt lukemattoman maaran korkeita oppilaitoksia!!!

Asumme uskomattoman rikkaan mieheni, jonka kavin pimean tullen hakemassa hoitokodistaan kanssa upeassa viiden tahden hotellissa jossa on vesiputouksia ja jotkut punakhmerityyppiset upeat, 190 senttiset, vihreasavyiseen ralf laurilan kuosiin pukeutuneet miehet ja Persaatsen Creme Fresh Onion tuoksua kayttavat yrittivat ottaa minua selkaan jossain rituaalissa rannalla, joka ei ollut kristillinen, jossa he kyykkivat ja yrittivat raiskata myos!!! ja minut mutta jostain syysta he veivat minut valittomasti itkien takaisin suoraan luxus hotelliin heti kun sanoin nimeni, he pyysivat anteeksi antoivat minulle itkien viela 1000 dollaria rahaa jos lupaan jattaa heidat rauhaan enka tule enaa koskaan tanne! Olen matkustellut paljon ymparimaailmaa toisin kuin ex-mieheni Arvi joka ei ole kuin kerran ulkomailla ja silloinkin yritti torkeasti tunkea samalle haamatkalle kanssani!! Siis avioliittomme aikana! Hei Haloo! Eiko silla hyypiolla ole mitaan tapoja?

Miksi nain upea, alykas, nayttava ja seksikas ja hyvasydaminen ei saa ketaan ja jotkut rumat ja kateelliset saavat? Soitan huomenna 10 vuotta nuoremman nakoiselle, tyylikkaasti valkoiseen pitkaan pukuun pukeutuneelle aidilleni, jolla asua taydentamassa Törinä Turuntiinan upeat muovikorut, etta han voisi ostaa komealle punakhmerisissille jota deittailin jatkuvasti lentolipun luokseni, koska muuten ostin aivan turhaan Ikeasta vaaleasavyisen ja ruusukuviokankaalla paallystetyn sohvan ja uniikin lamppuni! Eika niita voi edes palauttaa silla polkkatukkainen, ruma ja ilkea myyja, joka on selvasti naata, joka ei koskaan ole matkustanut asiakaspalvelussa vaitti ettei sohvaa voi ottaa enaa millaan takaisin, kun se on muka liika sotkuinen ja siita on kasipuut halki myos! Miten se on muka minun syyni jos ammattilaulaja, luonnoton ystavani Louska Ollila ja henkilokohtainen orjani, joka ei myoskaan paase taivaaseen eli Diapam Wine eivat ole siivonneet kotiani!? Minut siis lavastettiin tahallaan syylliseksi! Jos nimeni ei olisi Teuvo, olisi Ikea ottanut sohvan takaisin hetipaikalla! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti