Powered By Blogger

torstai 24. marraskuuta 2016

Lakihenkiset fariseukset! This is a pic of manliness me in Hiekkajoki, Kalasarkat in December-1975




Ilkeat ja pahat ihmiset rienaavat ettei Teuvo ole mukaan ollut koskaan mallina, hei Haloo! Han on ollut. Olin mallina useita vuosia vuonna 1975 ja minulla oli silloin netissa verkkokauppa jossa myytiin upeita tyylikkaan eroottisia ja suloisia asuja joista tassa todisteita! Olen selkeasti SX kokoinen ja myyn niita pois koska Teuvolla ei ole pesukonetta! Naista tulee mahdolliseti upea kalenteri joka julkaistaan noin kahden nelion kokoisena ja on siis taysin nayttava joululahjaidea!!


Otin tanaan yhteyden jumalaan joka sanoi taysin suoraan etta Teuvo mene ostamaan Alkosta jotain koska en jaksa tata enaa.  Niin han otti minulta alkoholin himon kokonaan pois. Han myos lupasi minulle uuden viritetyn mopon,  elokuvaosan ulkomailla seka karismaattisen ihailijan, jonka vuositulot yli 500 000 euroa. Joku paha ihminen otti minusta eilen kuvia kun olin Alkossa ja kaskin siella eraan elakelaisen ostaa minulle ASAP laatikon 100% alkoholitonta nelosolutta seka kuusi pulloa alkoholitonta johnnie walker whiskia tunnelmalliseen illanviettooni, jota vietamme Auliksen kanssa ja harjoittelemme tanssiesitystamme koska kaikki muut ystavani eivat jostain syysta vastaa lainkaan puhelimeen vaikka heita tarvitaan Kukaan ei ole nimittain siivonnut! Tallaista paholainen saa aikaan ihmisissa! Koen taysin kristittyna etta voin nauttia elamasta enka ole lainkaan lakihenkinen kuten minua arvostelevat fariseukset. Miten joku ilkea ihminen voi olla niin julma, ettei halua että Teuvo nauttii? 

Joku paha ihminen voi vaittaa etta Teuvo ei olisi muka raitis, Theuvorin nimessa! Eri ihmisille sopivat erilaiset raittiudet ja dieetit ja Teuvolle sopii Aurajuusto, kerma ja  Viski seka nelosolut eri muodoissa. Painossa pitaa ottaa huomioon koko ja turpoaminen on johtunut vain siita etta minua kiusataan ja ollaan lakihenkisia. Sitapaitsi jotkut sairaudet lihottavat, mutta BMI on taysin hiilihydraatitonta ja terveellista! Moni olisi varmaan onnellinen kun Teuvo repsahtaisi alkoholiin joka on monen suomalaisen ongelma hei menkaa pahat ihmiset itseenne kun tulette syyttamaan Teuvoa ja katsokaa peilista mita siella nakyy! Ei ainakaan upeaa ja karismaattista Teuvoa!  Kuka ostaisi Teuvolle pesukoneen ja tulisi pesemaan pyykkini?  Pitaa tuoda myos omat pesuaineet, eihan Teuvo nyt voi kaikkea itsekaan voi tehdä, hei  Haloo! 


















1 kommentti: