Powered By Blogger

tiistai 9. helmikuuta 2016

Useita vakavia tulehduksia, mista kunnollinen deitti!!




10.07.2015 21:09
Yrittajan elama on rankkaa, keikka kerran kuukaudessa vei minut suoraan tiputukseen sairaalaan viikoiksi, jossa olin lahes paivan. Olin lahes syopaosaston vieressa joten minua ei saa laittaa mihinkaan vastuuseen! Jumala on ammattiuskovaisen Strut Kotkan kaskysta iskenyt rienaajiani ja kostanut kuten karman laki raamatussakin sanoo ja miljoona rukoili puolestani! Ajatelkaa jos olisin kuollut tsunamissa! Minulla on vakavia tulehduksia kuten jokin harvinainen sylifiilis josta laakarini kertoi etta se on tertiaarivaiheessa missa on ymmarryksen hidastumista, paiseita, aggressiivista kaytosta, syopalaisia, visvasyylia ja tukanlahtoa seka genitaaliosiani tipahti eilen Alepan kassalle jolloin kaskin eraan vanhuksen maksaa ostokseni tai nostan asian oikeuteen. Deittini ei saa vaatia mitaan vaan antaa  pyytettomasti kaiken, rahaa ja seksia, maksaa kaiken, kay alkossa, siivoaa, pesee tekarini, pyyhkii peppuni ja lukee joka paiva raamatusta kohdat missa minut mainitaan ja antaa FC tunnukset minulle. Ja minun pitaa saada ainakin ilmaiset verot!11!! 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti