Powered By Blogger

tiistai 9. helmikuuta 2016

Karman laki, homot taysin luonnottomia sekä kimppuuni kaytiin!

01.07.2015 02:02
Haastattelussa pihtiputaalainen jenkki, oikeasti aatelinen Ammonium de Poni-Mikälie kertoo ihastuneensa kasvojeni upeaan variin! Han on taysin hullaantunut nahtyaan varin Hiekkajoen Kalasarkilla ja vaihtoi nimensakin takiani. Minun on palautettava mieheni silla han alkoi taysin ilman lupaani katsomaan muualle ja yritti kuvata toisia! Homot ovat luonnottomia myos minun mielestani kuten raamattu sanoo. Olen aina puolustanut heita ja siksi minulla on vain heteroystavia kuten ammattilaulaja Louska Ollila, orjani Diapam Wine sekä julkkiskokki Petra Prostata Pännä! Mieheni hullaantui minuun niin etta kavi kimppuuni vaaleasavyisessa Ikean nojatuolissa ja minulla on useita sisaisia verenvuotoja aivoissa ja hampaani sailyivat ehjina mutta toinen paasi pakoon ja toinen heitettiin roskiin. Poliisi ei tietenkaan usko etta jalan mieheltani puri my little pony kokonaan poikki joka oli kaannetty vaaraan suuntaan! Diapam heti viemaan laatikko postiin ja 10v nuoremman nakoinen aiti laheta 400e ASAP tai paljastan kaiken!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti