Powered By Blogger

tiistai 9. helmikuuta 2016

Olen taysin koomassa, laakari itki ja makea suihkurusketukseni!!!


06.07.2015 23:01
Luonnoton ystavani toi minut teho-osastolle koska han ei ole viela siivonnut kotiani! Sairaalan johto kavi kiittamassa minua siita etta olen valinnut juuri heidan sairaalansa! Laakari itki kierrollaan, otti kasistani kiinni ja sanoi "kiitos rakas teuvo kun tulit tanne!" ja pyysi suoraan treffeille ja etta olin tuonut tanne viltin!! Taalla itketaan vielakin Hilmatatiani joka oli miss universum finalisti. Jotkut jumalattomat rienaajat ja ilkeat naishoitajat vaittaa, etta minulla on kirroosi ja haimatulehdus vaikka kaytan vain detox. Keltainen varini johtuu stressista ja vainoajista, kuten raamatussa sanotaan. Eras evankelista rukoili ja heti Tenu Helmalle tuli tragedia ja minunkin rukoiluni vaikuttaa aina suoraan niin! Kavin teho-osastolle mennessa varjaamassa hiustenpidennystani ja suihkurusketuksessa joka peittaa vahan ja minulla on nyt makea 1. luokan 48c kuume seka kooma myos!!! Menkaa joku valittomasti ostamaan minulle comet huulipunaa, shampanjaa, suklaata, kebab ranskalaisilla + valkosipulikastike ASAP! 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti