Powered By Blogger

keskiviikko 3. helmikuuta 2016

Minua lyotiin pullolla paahan, seka Alepassa taysin turhaan!




 
24.06.2015 20:31

Mina en ole se joka vaitan olevani vaan joku muu! Tamankin kirjoituksen takana on demoni tai Nuha Immuuninen joka raiskasi minua useita kertoja jota elatin ja maksoin hanelle sinne matkatkin! Manaajani Herkku Makiainen Vatikaanista kertoi niin. Ja koska on niin paljon rikollisuutta ei minua voida asettaa vastuuseen mistaan! En ole sanonut etta kotiini tulee Michael Jackson vaan vaarinkasititte tahallaan. Han ei ollut Mihcael vaan han oli joku Ammonium Poni-Tampio Pihtiputaalta ja himoitsi minua taysin ja yritti raiskata minut ja loi pullolla paahan ja heti kun olimme laulaneet ammattilaulaja Louska Ollilan kanssa hanelle upean dueton Disney leffasta han repi aivan raivoissaan sivuraivoistani kaikki hiukseni! Teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta ja kettinkien rikkomisesta vaikka olin valmistanut hanelle herkullisen aterian ja elattanut hanta vuosia ilman pyytamatta mitaan. Olin myos kaynyt Alepassa aivan turhaan mista tulee raskaat syytteet myoskin! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti