Powered By Blogger

lauantai 30. tammikuuta 2016

Mitä kodissani oikein tapahtuu!!!???


Tassa nakyy selkea sadekeha paani paalla herjaajatb ja udyioot!
Otin tämän selfien kun olin koko paivan katkolla ja soin vasta seitsematta palaa kermakakkua (ja join pari pulloa viinia rauhoittuakseni) jota asianhoitajani oli minulle leiponut. Tiedan monia jotka on alkoholisteja!! Heilla on vaikeata ja maksasairauksia. En vaita että olisin Pyhimys tai edes Messias, vaikka kaikki muut ja Strut Kotka minulle niin sanookin. (Osaan monta raamatunlausetta taydellisesti!!) minua ei saa rienata eika minua saa laittaa mihinkään vastuuseen!!!! Keskustan kodissani minulle tapahtuu yliluonnollisia kuten raamatussa sanotaan. Kun olin Sihteeri Hönö Virtsasen kanssa katsomassa rakastamaani Disneyn Tuhkimo elokuvaa niin Minua esittava taulu tipahti seinalta!!! Hönö sanoi että Tuhkimon aitipuoli sai sen aikaan! Mina tiedan että se oli isomummini Hilma, joka kertoi minulle että minun tulisi muuttaa heti Hiekkajoen kalasärkille! Voiko joku todellinen ystava kuskata minut sinne tai maksaa lippurahat tililleni ASAP!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti