Powered By Blogger

lauantai 30. tammikuuta 2016

Hyvantekevaisyystyoni kun olin punatukkainen ja alan luennoida!!




Tanaan olen ollut päivän raittiina ja viime kesänä 2pv joten olen ollut yhteensa 3pv raittiiina! Harjoitin laajaa hyvantekevaisyytta. Annoin lahes puhtaat ja melkein ehjat alushousuni Uffille annettavaksi niille joilla ei ole mitaan ja jotka haluaisivat mita minulla on. Taman tein kenenkaan tietamatta hyvasydamisyydestani. Keraaja itki tunnin kun annoin ne ja kiitti ja halasi minua! Olen katkolla mutta Herkkä Taiteilija saa kuitenkin juoda viinia jos ahdistaa sillä sitä ei lasketa alkoholismiksi joka tarkoittaa sitä että ei voi juoda alkoholia ollenkaan! Haluan vieda kaikki ystäväni katkolle AA:han katsomaan alkoholisteja, siellä missä on julkkiksia. Alkoholi on heille vaarallista ja siinä voi mennä vaimokin alta ja maksa voi tulla syopaan! Otan tunnetun uskovainen Strut Kotkan AA kerhoon myos kun han haluaa ottaa itsestaan kuvia julkkisten kanssa!! Alan opettaa tunnettuja henkiloita raittiiksi ja luennoida myos tunnetuissa yliopistoissa jotta ihmiset saavat tietaa asioita!! 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti