Powered By Blogger

tiistai 29. maaliskuuta 2016

Teuvon ylösnousemuskertomus!



Moni kateellinen lukija ja ruma siwan kassa on toivonut varmasti että Teuvo olisi kadonnut ikuisiksi ajoiksi maan paalta niin kerron etta nain ei suinkaan ole tapahtunut vaikka teimme artistini Louska Ollilan kanssa paasiaisena maailmanlaajuista show kiertuetta ja olemme olleet jokapuolella pelastamassa Suomen kansaa. Jumala kielsi minua kertomasta etta Teuvo on kolmantena paivana ylösnoussut neljan karismaattisen turvamiehen ja viiden poliisin avulla Poytyalla lahella Norjan rajaa jyvaskylalaisen krillipupin paaritiskilta, johon luonnoton artistini Louska Ollila oli Teuvon unohtanut kahdeksi paivaksi torkeasti makaamaan eika kukaan sanonut mitaan taysin kuten Jeesuksellekin tehtiin! Tama lukee taysin selkeasti Raamatussa!


Bupissa Teuvon tuhannet fanit huusivat yhteen aaneen että "Han on ylosnoussut Hallellujaaaaaaaaascs!!!!! AaaouaSolrf!" ja moni sokea kuulkoot taman jolla korvat on! Aamen!!! Paasiaisena tapahtuu paljon ihmeita, sanoi nimismies kun Teuvo paasi tanaan putkasta ja sai porttikiellon krillipupiin. Louska oli kaskenyt saniteettiasioitteni hoitajaa Tumppu W.C. Eerikaista kyselemaan mihin Teuvo on unohtunut ja laittaa feispuukiin ilmoituksen vaikka olen maksanut hanella useita aterioita ja matkoja! Tassako on kiitos kaikesta hyvsydamisyydestani? Kusipaa hakkaAVgnaudrta! AAAMEN! Teuvo onkin taas alkanut kirjoittaa Raamatun OIKEAN ja totuudenmukaisen version. Se on taysin selkea merkki Suomen kansalle kuinka sana on tullut lihaksi ja osin niilla oli karvatkin vaikka niiden piti olla pakastettuja. Mutta vannon etta minut on selkeasti yritetty lavastaa syylliseksi koska nimeni on Teuvo! AAmEEn!

Haluan ehdottomasti etta kolmas maailmanloppu tulee ennen kuin kerkian panna, senkin kusipaat bnaadat! AAAMEN!!

3 kommenttia:

  1. Hurskaana ja eroottisena eniteettinä haluan ilman muuta tilata sen totuudenmukaisen raamatun ASAP!!!
    Voisiko myös samaan pakettiin pistää tuoksunäytteen nimikkotuoksustasi?!!? Oma Jennifer Lopetsin Miami Glow tuoksuni on aivan loppu!!! Olen ymmärtänyt, että tuoksusi on erittäin feromonirikas.

    VastaaPoista
  2. Entäs ne ylösnousun jälkeiset ilmestymiset? se edellinen heppu joka ylösnousi myös pääsiäisenä ilmestyi suoraan joka paikassa kaikille faneilleen!!! Mä olen jo odottanut useamman päivän Teuvon ilmestystä. Olen yli neljän XXXl:n ylioppilas ja mulla on baby-face ja babydoll-kolttu ja pystyn keskustelemaan tuntikaupalla ja olen järjettömän lahjakas, kaunis ja hyväsydäminen. Miksi Teuvo ei ilmesty suoraan minulle???

    Onko tässäkin joku näätien sähköposti-lista niinku siinä pinkissä kirjassa???

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista ja fanipostista jota on tullut runsaasti 2 kpl. Mikässe semmonen näätä on?

    VastaaPoista