Powered By Blogger

tiistai 31. heinäkuuta 2018

Sielunvihollinen hyokkaa, kiharani tanaan seka VDV synttaribileistani




Peli on pelattu ja krillimakkarat syöty! Jokainen miettii ensimmaiseksi aamulla etta miten Teuvon kiharat oikein on tanaan!  Moni ei varmastikaan ole viela nahnyt Teuvon LeTseppelin kiharoita ja Ded Pakkelin upeaa asuani, joka kelluttaa voimakkaasti veden pinnalla ja on keikoillani peipidoll tanssiasuni.  Olen nyt taalla Keikyan desirenssissani upeissa maisemissa lähella Tanskan rajaa joka on  siis maaseudulla jossa vietan syntymapaiviani.  Minulla on taalla satoja vieraita, jotka olen rajannut tosin kuvasta ja VDV-dogumenttifilmiltani pois.

Koska tupareihini ei tullut ketaan ajattelin hukutautua sueraavaan jarveen suoraan NYT! Mutta sitten muistinkin etta minulla oli krillimakkaraa viela jaljella ja kaksi laatikollista  0%   lont rinkkia joten en hukuttaudukaan!  Suloiset kiharani olisivat sitapaitsi myöskin taysin kastuneet!  Olen siis taysin relaxant whoever!

Taalla sataa taysin rankasti sen jalkeen kun oli ensin voimakas helle. Manaajani Herkku Makiainen sanoi ettei tama sade ja auringonpaiste ole kesällä normaalia ja sanoi etta elamme lopun aikoja, samoin jos  talvella on kylma tai sataa lunta!

Osalle tupareihini kutsutuille 310  vieraalle  tuli akuutti tsoriasis ja toiselle osalle vakava sylifiilis eika paassytkaan paikalle. Jumala on antanut Teuvolle erilaisia tehtavia ja armolahjoja kuten hyva maku, hyvantahtoisuus, suloisuus, raittius, tanssitaito, upea ulkonako, vaatimattomuus ja noyryys seka eroottisuus; jota Teuvo ei voi peittaa vaikka pukeutuisi vaatteisiin. Lisaksi minulla on erotuskyky kuten vuosien takainen ministerierotuskin tapahtui suoraan Teuvon erotuskyvyn ansiosta! Mutta koska olen vaatimaton enka koskaan kehu itseani, en yleensa mainitse naita armolahjojani!

Tanaan kun harjoittelin juomista synttäreihini  ja olin ottanut muutaman 0% Luomu-Teuvo lont rinkin niin huomasin selkean merkin josta tassa on taysin muokkaamaton dogumentti silla NMT- puhelimestani meni Tsästnäp ja intopentti kihlattuni katkaisi liittymani! Aloin heti rukoilemaan ja puhumaan voimakkaasti eri kielilla.  Paitsi että en nayttanyt taysin selvastikaan videolla omalta suloiselta ja taydelliselta itseltani koska julma ja  riivattu kihlattuni nimittain ei osaa kuvata  kunnolla ylaviistosta eika tehda mitään muutakaan vaan on taysin raatokarpanen! 





Joku suloinen ja uskovainen fanini onnitteli Teuvoa suoraan ja kysyi miksei Teuvon hampaat enaa nykyaan nay kuvissa.  Vastaan sinulle rakas fanini että henkivalloissa olevat ihmiset, mahdollisesti joku julma ja kateellinen toimittaja tai  ruma Rusanna Inserttilä on varastanut ne Teuvon nukkuessa.

Sanon vain tämän; että kun ihminen tulee uuteen ja oikeaan uskoon niin kaikki ulosottovelat on pyyhitty taysin pois!  

Sielunvihollinen kuitenkin hyokkaa minua vastaan ja muistuttaa Teuvoa veloista ja maksamattomista vuokrista ja taksimatkoista sekä juoksukaljoista! Minua on kiusattu jo vuosia kauppojen kassalla ja pyydetty maksua vaikka olen uudestisyntynyt eika silloin voi muistaa ostoksiaan, koska kaikki viitta minuuttia vanhemmat saatavat on pyyhitty pois! Eikö ihmisten julmuudella ole enaa mitaan rajaa, kun soitetaan poliisit paikalle?!  Ulosotto on suoraan henkivalloissa sou säd put thru! Sanonpa sen tässä, että se on paholainen joka muistuttaa niistä ja syyttaa ja herjaa että Teuvon pitaisi muka maksaa jotain!

 Paljon onnea Minä Teuvo!

Tässä VDV isompana Mr.Teuvo -kanavalta

https://www.youtube.com/watch?v=eccO2-wtqLA





2 kommenttia: